Vinter?

Jaha, från fint vårväder med 10+ grader, till snöstorm, minusgrader och slask..
Typiskt aprilväder.. =/ Ena dagen är det fint och andra dagen fult. Det var bara att ta på sig vinterjackan, halsduken och vinterskorna idag när det bar av till skolan.
Och jag var faktiskt glad att jag tog vinterskorna, så slapp jag bli blöt om fötterna. (nu vart mamma väldigt glad om hon läser det här sen, var nämligen hon som tvingade mig att ta just mina stövlar idag. ;P)

Idag är det en dålig dag.. Fast morgonen började någorlund bra med en timmes sovmorgon. Får vara glad över det lilla. :)
Men jag känner bara inte att jag är på humör, kan vara för att min mun består av blåsor och jag har inte ätit fast föda på ungefär en vecka.. =/ Suck.. Jag ska ALDRIG mer klaga på att någon mat är äcklig, jag tänker börja äta saker som är mindre goda med, bara mina blåsor försvinner.
Idag hissar jag "mindre god" mat!
Fast idag fick jag i mig en halv macka, alltid något. :)

Snart har vi idrott, men det blir ingen idrott för min del. Har ingen ork i kroppen till att hoppa omkring och jaga bollar, vilket jag ändå inte tycker är kul. Haha! Så jag och Yasmine ska göra klart svenskan istället. :)

Åh vilken deppar blogg det här blev.. Inte meningen.

Igår var jag med ♥ en stund. Jätte mysigt att få träffa honom igen. Hade verkligen saknat honom.

I helgen blir det lugnt, på fredag ska jag vara med Emma en stund, har inte träffat henne på två veckor nu. :( <3 Så det ska bli extra roligt. :) Vi lär ta det lugnt vi med, och prata, ja det får nog Emma stå mest för. Jag läspar bara när jag pratar.. Haha!


Vad ska ni alla göra idag?:)


/

sj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0