Underbar morgon!

Vaknade imorse när mobilen började spela klockan 06.15.
Men för första gången på länge var jag inte direkt trött. Solstrålarna sökte sig in genom mina nerdragna persiener (om det stavas så :S) och jag vart på riktigt toppen humör.
Gick upp, sminkade mig, åt ännu en gång en rejäl frukost, sen tog jag på mig kläder. Hade till och med tid att starta datorn en stund imorse för att lyssna på musik lite, har ju ingen sterio i mitt rum, den gick tyvärr sönder.

Solen skiner fortfarande och ute är det ganska varmt. I alla fall när man sitter mot väggen. Så mysigt.
Känns verkligen som att våren är påväg.
Fast så kändes det inte igår när det regnade/haglade, var sol, om vart annat.

Inget kan förstöra min dag idag. Är på för bra humör för det, solen skiner, alla är glada och slutar ganska tidigt idag, kan det bli bättre?

Jag, Lina och Jonas skulle imorse berätta om hur det går till på en mässa. Tyckte vi gjorde det riktigt bra och fick med allt vi skulle ha sagt.
Vi berättade flera hundra gånger hur kul det var och allt sånt där, men ingen av ettorna var ändå intresserade av att åka. Nähe, vi gjorde vårat bästa i alla fall. ;Phaha!

Vad ska alla andra göra denna våriga dag?:)

Lämna gärna en kommentar.

/

sj.

Kommentarer
Postat av: lina

hahhaha neej jävla idioter, bättre vi får med mcdonalds :D:D

2008-04-15 @ 21:27:45
URL: http://raneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0