Söndag..

Redan söndag, helgen går för fort! Har ju inte gjort något speciellt den här helgen heller men ändå så har tiden gått väldigt fort, tyvärr..
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Hoppas att ♥ hör av sig så kanske jag kan åka hem till honom. Men vi får se hur det blir med det.
Annars får det väl bli en lugn söndag, kan ju fråga mamma om vi ska ut och köra lite bil sen, om hon inte har något annat för sig. :) 

Om två veckor ska vi ut på APU med, jag längtar. :)
Ska vara på Stadium i Tuna Park, ska bli kul. Plus att det blir lite annat än att bara vara i skolan.
Ska vara där i två veckor, toppen!

Idag vill jag säga grattis till Emma och Simon som idag har vart ihop i ett år idag! :) <3
Vill även säga grattis till Camilla som blir stor idag, nämligen 18 år idag! Grattis! :) <3


Hoppas alla får en toppen söndag!

Kommentarer
Postat av: Emma :)

Tack så mycket sötnos :)
älskar dig!

2008-04-13 @ 21:39:18
URL: http://emawee.blogg.se
Postat av: Emma :)

Tack så mycket sötnos :)
älskar dig!

2008-04-13 @ 21:39:36
URL: http://emawee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0