Sommardag?

Helt underbart väder idag, riktigt varmt i solen, kan inte bli bättre!
Och första dagen på praktiken gick hur bra som helst, de var hur snälla och trevliga som helst. :)
Ser verkligen fram emot att få ha min praktik hos dom.
Idag fick jag lära mig vart allt skulle vara och sen fick jag mest städa undan och fixa så att det vart snyggt i butiken efter helgen, hade vart kaos där. Haha!
Blir väl ungefär samma sak imorn, men tiden gick fort. :)


Fan, så många tankar som snurrar runt i huvudet just nu.
Usch, allt ska visst hända på en och samma gång. Både bra och dåliga saker.
Gick ut och gick en stund förut, sen beslutade jag mig för att gå till sjön och sätta mig på bryggan för att se solnedgången. Helt underbar utsikt, vattnet var helt stilla och det enda jag hörde var fåglarna. Låter som värsta sagan eller något men det kändes så rogivande. Plus att det vart riktigt varmt att sitta där, blåste inte eller någoting.
Kändes skönt att få tänka lite.


Imorn är det praktik som gäller igen, sen efter det ska jag hem till ♥ han fyller nämligen år. :)
Sen blir det teorpluggande. Snaaaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0