Sol och nationellt prov

Idag skiner solen igen, vädret kan verkligen inte bestämma sig. Men det är lite kyligt i luften, lite synd det annars skulle det vara rätt varmt.
Nu har vi nyss haft nationellt prov i engelska. Vi skulle skriva en uppsats om en årstid som hade vart speciell för en själv eller så skulle man skriva och förklara om årstiderna påverkade än själv eller de i ens omgivning.
Jag tog det första alternativet.
Tycker det gick ganska bra, skrev fyra sidor och efter det fick jag skrivkramp. Haha! ;P Men det kändes som att det gick bra i alla fall.

Imorn är det fredag, ska bli så skönt med helg. Plus att jag ska ha riktigt kul imorn. :)
Idag är det torsdag, vilket betyder att vi slutar halv tre. Inte så sent ändå, sen klockan 18 ikväll är det teater på Eskil. Sen har jag körning med bilskolan klockan 19.40-20.40. Fullt upp idag.

Kommentarer
Postat av: malin

kul att vi har samma nationella prov ;)

2008-04-17 @ 16:13:21
URL: http://mwidenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0