Snart slut :)

Snart slutar vi för dagen. Om 40 minuter för att vara exakt. ;P
Då ska jag och Yasmine ner till stan och gå runt ett tag.
Solen tittar fram ibland ur molnen, det kommer bli en fin dag.

Nästa vecka går vi ut på APU.
Jag ser fram emot det och är redan nervös och spänd inför första dagen. Men personalen som jag träffade när jag var och presenterade mig förut verkade hur snälla och trevliga som helst. Så det ska nog bli bra, plus att Yasmine också kommer vara på Tuna Park, så om det skiter sig totalt så kan jag ju ringa henne. ;P Haha!

Idag blir det en lugn dag, mamma, pappa och min syster ska på möte på hennes skola. Eftersom de ska åka på klassresa till Spanien i mitten av maj.
Så jag blir själv i några timmar. Men det är bara skönt, är sällan ensam hemma.

Vad ska ni alla göra idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0