Slut! :)

Snart slutar denna skoldag, så skönt med fredagar.
Det är helg och jag slutar innan elva, hur skönt är inte det? :)
Sitter och har engelska, men läraren är inte här, det är några som har nationellt prov idag.
Så jag sitter och småjobbar lite.. Orkar inte ge 100% idag. Är så hungrig. =/
Ska hem och äta ordentligt mycket med mat. Hoppas det inte gör så ont att äta.

Bilskolan ringde mig för ett tag sen, de ville meddela mig att det inte fanns så många körtider kvar. Eller, det är väldigt fullbokat nu på vårkanten eftersom det är många som fyller nu.
Så jag bokade in fler lektioner. :)

Nej, nu ska jag göra lite mer engelska.
Får se om jag skriver något mer idag, annars kanske jag skriver lite när jag kommer hem från Emma senare ikväll.

Hoppas alla får en toppen dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0