Nervigt..

Sitter här och lyssnar på musik, idag är jag riktigt pigg, fint väder ute och praktiken börjar idag. Hur kan jag då vara trött? ;P Haha!
Men jag är riktigt pirrig just nu. Men lite nervös ska man väl vara inför nya saker, det kommer säkert gå jätte bra.
Är bara rädd att de ska tycka att jag är trög eller något om jag inte fattar, haha!
Morfar kommer och hämtar mig om 1½ timme, så jag behöver inte direkt stressa och det känns bra.
Sen ska vi svänga förbi Stenby och hämta upp Yasmine. :)

Aja,  nu ska jag börja göra mig i ordning, skriver när jag kommer hem om hur första dagen var.


/

sj.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer gå jättebra ;D

2008-04-21 @ 09:40:51
URL: http://emawee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0