Neråt..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Är ganska nere för tillfället.. Känner bara att jag vill skriva av mig.
Vill att allt ska vara en mardröm och att jag snart ska vakna upp och inse att allt som har hänt egentligen aldrig har ägt rum.
Vill bara nypa mig själv i armen och vakna upp i min säng och se på min mobil, se att jag har fått sms av dig och att du skiver att du saknar mig och vill träffa mig.
Vill verkligen det.

Men jag vet att det här inte är någon mardröm..
Allt som har hänt idag har hänt på riktigt. Jag har verkligen gråtit idag, du har verkligen sagt de där sakerna till mig som sårade.
Det var ingen dröm, det var verklighet.

Jag som trodde allt var så bra. Allt kändes bra.
ALLT VAR JU BRA!

Kommentarer
Postat av: malin

gumman :( finns för dig

2008-04-13 @ 20:23:32
URL: http://mwidenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0