Kväller..

Det är tjejkväll hemma hos familjen Johansson.
Pappa är nere hos grannarna och kollar på fotboll med dom, eftersom där finns det i alla fall några som är intresserade. Haha!
Mamma och min syster sitter och kollar på en tv-serie som de följer och inte jag.. Så jag passar på att låna pappas bärbara dator och skriv ett inlägg. Orkar inte starta min egna dator, haha! Den lata har talat..;P

Skolan idag var väldigt seg, trodde aldrig att den skulle ta slut.
Och sen var det en massa tjafs på sista lektionen som gjorde en väldigt trött och allmänt irriterad, i alla fall mig.
Hoppas det kommer lösa sig på något sätt i alla fall.
Efter skolan så kom mamma och hämtade mig och jag fick köra lite bil. Vi drog till Tuna Park för att leta skor till mig. Mamma har fått nog av de tygskor som jag går i nu. Haha! Och jag vart helt förvånad men jag hittade faktiskt ett par skor. :) Brukar jag inte göra direkt när jag börjar leta.
Sen försökte vi hitta en vårjacka till mig med, snart blir ju dunjackan för varm att ha på sig, fast, inte idag när det var vinter igen.. ;P Men någon jacka hittade vi inte, inte idag i alla fall.

Pappa lagade mat hemma idag! :O Kors i taket säger jag, det är inte vanligt att han lagar mat här hemma. Men han kan ju faktiskt. Haha! Potatis, lövbiff, brunsås och stekt lök, riktigt gott vart det.
Förvånad vart jag att det vart gott trots att pappa lagade det. ;P
Och jag fick i mig en helt portion, trots mina blåsor i munnen, men jag tror de håller på att läka nu. Yes!

Imorn är det torsdag, snart helg tänker jag då. Ska bli så skönt.
Torsdagar är sega dagar..
Börjar 08.30 med webdesign i 1 timme och 20 min.
Efter det har vi sammhällskunskap, börjar 10.20, håller också på i 1 timme och 20 min.
Och sen är det lunch och efter lunchen har vi ÖFA från 12.40 till 14.40.
Tre lektioner men ändå en lång dag, det suger!

Aja, nu ska jag kila och se om jag kan ta något att äta. Är sugen på något, men jag får se vad min mun tillåter mig att äta. Haha!

Hoppas alla har haft en bra dag.
Jag säger god natt redan nu.


/

sj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0