Helg!

Jaha, då var det helg igen.
Efter en veckas praktik på stadium så känner jag att helgen var välkommen, inte för att jag hade tråkigt utan för att jag har så ont i mina fötter.. Är verkligen inte van vid att stå upp hela dagarna. Haha! ;P
Men jag trivs verkligen där, alla är roliga och har typ gjort mig som en medlem i gänget liksom, eller hur jag ska förklara.
Känns faktiskt tråkigt att jag bara kommer vara med dom i tre dagar till. =/ Men jag hoppas på att jag får komma tillbaka och ha praktik hos dom i trean med.
Sen hoppas man såklart på helgjobb.. ;P Haha!

Nej nu ska jag gå ner och se hur det går för mamma med maten, det blir pizza idag, hemmagjord! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0