Helg! :)

Igår var jag med Emma en stund, jätte kul att träffa dig igen gumman, längesen. <3

Idag skulle jag ha vart med  men det var inte så.. Tyvärr.. =/ Men men, inte så mycket att göra åt.
Körde bil med mamma istället. Först var vi ute till skokanonen för hon och syrran skulle kolla skor. De hittade ingenting där. Så vi åkte ut till Tuna Park istället. Jag hittade en jättefin kofta på Gina, det var rea dessutom, hade kostat 199:- men jag fick den för 79:-, alltid kul med fynd! :)
Går väldigt bra att köra nu, bara att plugga så jag kan göra teori provet snart.

Annars har jag inte gjort någonting idag. Tråk lördag.. Men jag passar på att plocka undan lite kläder på mitt rum istället. Så jag får det gjort.

Aja, ska fortsätta städa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0