Frisk?

Äntligen är min halsfluss över, ingen.. :) Var sjuk en hel vecka, missade en del i skolan. Och det är alltid lika tråkigt att vara hemma... I alla fall när man är sjuk. :(
Men nu är det bara det att jag har fått blåsor i munnen istället.. :( Halsen har gjort att jag har fått det. Fan, nu kan kan inte äta på grund av det istället. Bra, skit bra.
Jag är så hungrig men kan inte äta, jag typ pinar i mig yogurt eller hur det stavas. Men det gör till och med ont att äta det. =/ Suck.
Det är blodpudding i skolan idag, inte min favorit rätt, men med tanke på hur hungrig jag är så ska jag försöka äta lite i alla fall.

Annars händer det inte så mycket idag.
Ska ner till bilskolan och plugga någon timme efter skolan, slutar skapligt idag, klockan 14 :) , sen ska jag hem till ♥ ett tag. Har inte setts på en vecka så det ska bli mysigt att ses igen. :)

Snart nationellt muntligt i engelska. Kan ju för fan inte utala vissa ord på svenska ordentligt ens! =/ Aja, wish me luck!


/

sj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0