Fint väder och helg!

Kan inte bli en bättre dag!
Solen skiner, det är klarblå himel och det är fredag - helgen är här igen! :)
Nu har vi snart engelska, våran sista lektion för dagen. Känns så skönt att få sluta 10.50 varje fredag. Och det här är ju sista dagen i skolan på två veckor, på måndag går alla tvåor på HP ut på praktik.
Ser jag fram emot, är redan lite nervig inför måndagen. Men jag tror att det kommer gå bra.

Igår kväll klockan 19.40-20.40 så hade jag körlektion med bilskolan för första gången på två månader. Men min lärare tyckte att jag hade blivit mycket bättre på de saker som vi gjorde sist, det är ju alltid bra med beröm.
Nu har jag bokat tid för skrivning, den tidigaste tiden som fanns att skriva här i Eskilstuna var den 26e maj klockan 14. Så jag tog den. Så ska skriva om ungefär en månad.

Nej nu börjar snart engelskan, har vart duktig och skrivit en argumenterade text, som vi skulle göra. Duktigt av mig. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0