........

Jag vill bara ha dig nära
där du kan stanna för alltid
du kan vara säker på att det bara kommer bli bättre

Du och jag tillsammans
genom dagar och nätter
jag är inte orolig, för allt kommer bli bättre
De fortsätter prata
de kan säga vad de vill
Men jag vet att allting kommer bli bra

Ingen kan komma ivägen för mina känslor för dig
ingen kan komma ivägen för hur jag känner för dig
Du,
du kan inte komma ivägen för vad jag känner för dig

När regnet öser ner
och mitt hjärta gör ont,
du kommer alltid vara i min närhet
det vet jag mycket väl

Jag vet att vissa personer söker i hela världen
för att hitta det som vi har
Jag vet att personer kommer försöka,
försöka splittra något så fint
Så till slutet, kommer jag berätta för dig
att det inte finns någon..

Ingen som kan komma ivägen för mina känslor för dig
Ingen som kan komma ivägen för hur jag känner för dig
Du,
du kan inte komma ivägen för vad jag känner för dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0