:)

Snart är ännu en måndag över.
Sitter på sista lektionen och har gjort klart min uppgift, så jag kan sitta och ta det lugnt. Ska ändå gå om typ 20 min. :)
Dagen började ganska segt i skolan. Ingen i klassen verkade vara på direkt topp humör imorse när första lektionen började.
Men efter lunchen spårade det ur totalt. Haha! Alla skrattade, bråkade, busade med varandra. Skit kul! Lärarna kanske vart lite trötta på oss, men kul hade vi. :)

Det har vart väldigt konstig väder idag, i alla fall här i Eskilstuna.
Det var först sol på morgnen, sen blev det mulet, sen vart det sol igen, sen började det regna och hagla ett tag och nu är det bara mulet ute.
Jätte konstigt. Blir väldigt trött när vädret inte ens kan bestämma sig vilket humör det är på. ;P

Pappa kommer och hämtar mig efter skolan, ska köra lite bil. Får se hur det kommer gå, är ju van att köra mammas bil nu, så det kanske blir lite hackigt i början. Haha!
Men som pappa sa till mig en gång, man måste ju kunna köra vilken bil som helst.
Så sant.

Nu ska jag fortsätta kolla runt på nätet lite.
Läsa andras bloggar.

Vad ska alla andra göra idag?:)

Lämna gärna en kommentar.

/

sj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Just nu sprids uppmaningar genom bloggar, e-post och sms att ikväll kl. 21.00 tända ett ljus för Engla i fönstret. Jag tänder ett. Gör du?

2008-04-14 @ 19:18:55
URL: http://andran0vember.blogg.se/?c=119971827

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0