Bloggpaus?

Jag har inte skrivit på en evighet känns det som..
Förlåt alla som har läst min blogg förut för den dåliga uppdateringen. Har bara inte orkat skriva, har inte hänt något roligt/intressant på länge.
Men nu börjar allt blir bra igen, det ordnar sig. :)

Imorn är det sista dagen på praktien, kommer bli skit tråkigt att behöva gå tillbaka till skolan och lämna alla som jag har jobbat med de här veckorna. =/ Men men, jag fick i alla fall en praktikplats där i trean också, så jag kommer inte behöva lämna dom helt. :)
Imorn är det jag som bjuder på fika, det är ju trots allt min sista dag, vill tacka för att de har tagit så bra hand om mig.

På torsdag är det kryssning som gäller med mamma, syrran, mormor, morfar och min morbror. Snacka släkten! Haha! Kommer bli hur kul som helst, komma ifrån den här stan. :)





Orkar inte skriva mera nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0