April väder?

Jo, man kan lugnt säga att det är april väder.
Igår var det sol och ganska varmt ute och idag är det grått och kallt ute. Aja, bara att vänja sig. Kommer nog i alla fall vara såhär april ut, att vädret aldrig kan bestämma sig.
Idag valde jag att ta min tunna jacka på mig, på grund av att jag har tröttnat på min dunjacka. Den är verkligen för varm, egentligen är jackan som jag har nu för tunn, men jag har mycket på mig under så jag frös i alla fall inte när jag gick till bussen imorse. :)

Idag slutar vi 12.30, kan inte bli bättre! :)
Ska ner på stan med Yasmine en stund efter skolan, sen bär det av till bilskolan som vanligt en stund för att plugga teori.
Har bestämt mig för att boka tid för skriving den 13e maj. Har pluggat som ett as de senaste veckorna, känns som att jag skulle klara det.

Jag har verkligen märkt att mitt humör påverkas av vädret.
Igår var jag verkligen på topphumör. Och ja idag, är jag inte på lika bra humör..

Någon annans humör som påverkas av vädret?

Kommentarer
Postat av: Casandra

Tvivla aldrig på att prata av dig hos mig

2008-04-16 @ 09:46:49
URL: http://caasandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0