Äntligen helg!

Sitter i skolan och har småföretagande. Inte det roligaste, jobbar med olika lagar i företag. Blä!
Har fått lite gjort idag i alla fall, är inte på plugg humör idag..

Imorse kunde jag äta en hel macka och dricka ett glas mjölk. Haha! Väldigt glad över det, tror verkligen att blåsorna läker nu. :)
Måste ringa läkaren på måndag, gör ont i lungan varje gång jag sväljer. Tror inte det är så bra.. =/ Usch, alltid något som är fel.
Idag slutar jag 10.50, som varje fredag. :) Pappa kommer och hämtar mig sen ska jag hem och göra lite lunch, sen ska jag ta två bussen in till stan och möta Emma. :) Ska väl gå på stan en stund och sen kila hem till henne. Ska bli så kul att träffa henne igen, har ju inte setts på över två veckor. :(


Hoppas alla får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0