Ännu ett tidsfördriv..

Namn: Sandra
Piercingar: Ja, i öronen.
Tatueringar: Ingen, än.. ;P
Längd: 1.65
Skostorlek: 38
Hårfärg: Blond, men min riktiga hårfärg är typ råttfärgad.. =/
Är du kär i någon: Klart ♥
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, i något varmt land såklart.
Tänker du på självmord: Aldrig!
Tycker andra att du är attraktiv: Haha, ingen aning. ;P
Dricker du: Säger bara en sak, myndig ;) haha!
Använder du droger: Ne
Röker du: Ne
Vilket shampo använder du: Olika
Vilken parfym använder du: "Touch of pink" - Lacoste
Vad är du rädd för: Spindlar.. Faktiskt.. haha!
Gillar du att tvätta: Nej, det gör jag inte heller..
Gillar du berg och dalbana:  Haha, hatar karuseller..

Senaste..

Film du hyrde: hyrde? Evighet sen
Film du köpte: Haha!
Låten du lyssnade på: Lars Winnerbäck - Om du lämnade mig nu
Låten du laddade ner : Programmet funkar inte.. =/
Personen du ringde: Mamma <3
Tv program du tittade på:  Top Model
Personen du tänkte på: ♥


För eller emot..

Långdistansförhållanden: Emot
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Emot
Teenage smoking: Emot
Att använda droger: Emot
Sex före äktenskap: För, haha!
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För


Favorit..

Mat: Har många, kan inte välja
Låt: Många
Sak att göra: Många där med ;P
Sport: Haha, ingen.
Dryck: Cola, funkar alltid.
Kläder: Olika
Film: Dagboken
Bil: Peguout 206, om det stavas så. :S

 Har du någonsin..

Gråtit över en pojke: Klart jag har, många gånger..
Gråtit över en flicka: Kompisar kan bli osams ibland..
Varit i slagsmål: Nepp
Blivit arresterad: Haha, aldrig. Om polisen nu skulle komma så springer jag! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0