jag hade tråkigt..

image2


vilket stjärntecken är du? vattuman =)

vilken årgång är du? 1990

vart bor du? rondelltuna.. haha.

bott utomlands? nepp

flyttat antal gånger? en gång faktiskt ;P

vart skulle du vilja bo? ingen aning.

vilken skolklass? handel. :)

vad vill du bli när du blir äldre? det har jag inte funderat på.


UTSEENDE

hur lång är du? 165 cm

hårfärg och frisyr? blont, lite längre än mellanlångt.

ögonfärg? blå

mest nöjd med?  mina ögon skulle jag tro.

minst nöjd med? min näsa..

skostorlek? 38

glasögon? läsglasögon.. ;P används sällan.

har du några piercingar/tatueringar? räknas öronen? ;P

 
FAVORITER

film?  the notebook.
låt? har så många..

årstid? sommar! men vintern kan också vara mysig.

mat? hmm... allt möjligt, haha.

djur? eftersom jag har en kanin så säger jag kanin. ;P

färg? grön, svart.
 
KLÄDER

vad använder du just nu för jacka? en svart höstjacka från H&M och min grön/vita.

vad använder du just nu för skor? mina höst- och tygskor.

favoritfärg på kläder? svart,vitt och grått. (trååk ;P)

favoritmaterial på kläder? hmm.. ingen speciell.

vilka kläder skulle du vilja ha just nu? en snygg tunika, tror jag.


DITT RUM

stort, litet eller mitt emellan? mittimellan.

vilken färg på tapeterna? ljusgrönt och en lite mörkare grön fondvägg. (grönt, konstigt va? ;P)

vilka färger går rummet i i övrigt? träfärg? haha!

favoritmöbel i rummet?  min säng såklart :) haha          

vad vill du ändra där inne? jag vill att det ska vara större! :)

vad har du där inne av följande:
a) tv?
ja

b) video/dvd? ja

c) dator? ja

d) stereo? lyssnar på musik via datorn ;P

e) telefon? nee

vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? grannens hus, en väg och en åker. ;P

vad gör du oftast i ditt rum? pluggar, sover, pratar i telefonen :)

vem förutom du brukar sova i din säng? ingen, just nu. ;P haha


BLANDAT


var har du i din:

a) jackficka just nu? ingenting

b) skolväska just nu? papper, skolböcker, pennor, plånbok och sånt.

c) handväska eller liknande just nu? min handväska är min skolväska ;P haha!
vad är du beroende av? läppsyl.. haha

vilket land kommer du i från? Sverige.

vad köpte du senast? hmm.. kommer inte ihåg.

har du nåt husdjur?  en kanin :)

vad bor du i? villa.


GREJER

plånbok: en rätt ny svart. haha

tandborste: jag tror den är röd. ;P

smycken: örhängen, halsband osv.

solglasögon: svarta, ganska stora. :)

nagellack: nepp, inget just nu.

ämne i skolan?  samhällkunskap tror jag ;P

 
VAD

Har du gjort under dagen? vart i skolan, jobbat och nu är det plugga som gäller.

Har du på dej idag? leggins såklart och en tröja ;P

Har du för frisyr? vanlig.

Ska du göra innan dagens slut? plugga och kolla lite tv. :)
Har du inte hunnit med idag? skolan typ..
Ska du göra i morgon? skolan, sen plugga. prov på fredag. =/

Vill du göra i helgen? på fredag ska jag träffa Emma och Therese. :) och på lördag så kommer Marie. :)

Åt du senast? makaroner med köttfärsås. mums. :)

Är allra bäst med dej? eh, vet ej.

Ogillar du hos dej själv? ibland är jag nog för snäll.

 
NÄR

Vaknade du imorse?  halv sju.. för tidigt..

Är du rädd? just nu? nej.

Grät du senast? kommer inte ihåg.

Skrattade du senast? haha, idag! :)

Gjorde du senast något du inte egentligen ville göra? idag, jag jobbade. ;P haha

Gav du en komplimang senast? hmm..?

 
VEM

Kramade du senast? mamma :)

Saknar du? gamelmormor..

Kysste du senast?  det var längesen.

Vill du spotta på? eh nee.

Skulle du vilja se ut som? ingen ;P


 
KAN DU

Simma fjärilsim? haha, nja, det vet jag inte. ;P

Stå på ett ben? Ja.

Sjunga riktigt höga toner? haha! ja det kan jag, om ingen är i närheten ;P

Rita snyggt? jag har ingen sån talang..

Baka? ibland går det bra.

Göra volter? Nepp

Hoppa upp på en häst med sadel? vill inte det.

Ditt eget mobilnummer? ja då.

 
HAR DU

Pallat äpplen? någon gång.

Tagit en främling på rumpan? nej, faktiskt inte. haha.

Tappat något värdefullt i toaletten? inte vad jag vet.

Skrikit åt en lärare? nej, men jag skulle ha velat göra det.

Badat naken? Ja.

Förlorat någon nära vän? ja.

Varit i Asien? nej, inte än i alla fall.

Kysst någon och sedan ångrat det?  JAAA!


Kommentarer
Postat av: sandraaaaaaaa och m

oj sandra j :O vem har du pussat sen ångrat? :O:O:O:O:O tell me

2007-10-23 @ 13:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0