9 oktober -2007

Skolan som vanligt idag. Det hände inget nytt på den fronten. Hmm.. Det måste ta och hända något i skolan snart, det är så enformigt.

Idag är det exakt 10 dagar kvar tills jag åker! Så härligt. Det ska verkligen bli skönt att åka. Jag har längtat utomlands i två år nu. Och nu bär det äntligen av igen.
Jag längtar efter solen och värmen. Att när man går upp kl nio på morgonen så är det redan 25 grader ute. Helt underbart. Och att man slipper vinterjackan i två  veckor i alla fall. :)
Men jag känner mig samtidigt rätt så stressad. Jag måste jobba på nu så att jag inte kommer så mycket efter nu när jag ska vara borta en vecka från skolan. Och sen måste jag ta reda på vad jag ska ha med mig, tvätta de kläder jag vill ha med mig och allt sånt.. Hmm.. Jag kanske skulle börja planera lite? ;P

Och idag var det jobbardags igen.
Och som tur var så kom Yasmine också. Så jag slapp sitta där helt själv, plus att det var roligt att träffa henne nu när hon har vart hemma i två dagar. ;P 
Men det var ganska lungt ändå idag. Det var rätt så mycket folk, men som tur var så var det inte så många som skulle köpa kort. Bara en var det nog idag. haha!

Och inatt vaknade jag när jag ramlade ur sängen.. Usch! Jag har inte fått sova en hel natt på evigheter. Helt sjukt! Det har alltid vart någonting fel. Antingen kan jag inte somna, eller så vaknar jag mitt i nätterna av någon anledning. Jag vill ju sova hela natten och vakna upp utvilad. Det där med att vakna upp utvilad kommer nog aldrig att ske, haha. Men att jag i alla fall får sova en hel natt är något som jag gärna skulle vilja göra. Det skulle vara skönt.
Får se om jag kanske kan ha den turen i natt. Vi får se. Jag kan ju alltid hoppas.

Imorn är det redan onsdag. Ibland går dagarna rätt så fort. Men det är bara skönt.
Imorn så måste jag plugga lite bokföring med. Har ju prov på fredag.. =/ Men om jag pluggar flitigt imorn och på torsdag så kommer det nog att gå bra.
Fast det där med att plugga flitigt kanske inte händer.. Men jag kan ju i alla fall plugga lite. ;P haha

Och på fredag så ska jag och Therese gå till Eskil på kvällen och kolla på när Emma och hennes klass ska uppträda, dansa tror jag de skulle göra. Spännande. :)
Och sen på lördag så kommer Marie hit. Det ska bli så kul att träffa henne igen. :)

/
Over and out.

sj.

Jag vet inte riktigt vad det är med mig. =/
Jag känner mig så nere, men jag har ju inget att vara nere över. Allt är ju bara bra just nu. Jag fattar inte..
Någonting är det som tynger mig. Men vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0