8 oktober -2007

Jag sitter i skolan och har tråkigt som vanligt. Vi har nyss haft samhällskunskaps prov. Jag trodde vi hade det till imorn, men så var det inte.. Men det gick ganska bra ändå.
Och imorse så fick jag reda på att jag inte har något matteprov imorn. Det är nästa tisdag istället. Men det är bara bra. :) Då har jag ju mindre att plugga idag. Då är det ju bara akitekunskapen och engelskan som jag måste göra. Skit bra. Då slipper jag känna mig så stressad. Och då kanske jag till och med hinner ut och springa lite idag. :)

Annars så händer det inge speciellt idag. Jag ska nog bara ta det lungt.
Jag hade huvudvärk när jag gick och la mig igår kväll och jag hade det fortfarande när jag vaknade imorse. =/ Lagom kul.. Men jag tog en alvedon innan jag åkte till skolan, så det gick över lite.
Jag måste ringa min faster idag med. Hon ska få hjälpa mig att plugga till bokföringsprovet som är på fredag. Det jobbar hon ju med hela dagarna så hon måste ju kunna hjälpa mig lite. :) Hoppas jag i alla fall.. haha! Om jag ber snällt så kanske.

Nej, nu ska jag fortsätta sitta och vänta på att vi ska börja..
Vad annars ska jag göra?


Skriver senare.



Just nu så sitter jag och pratar med några trevliga personer på msn. Men jag tänkte att jag skulle skriva en blogg samtidigt. Det går nog.. ;P haha!

När jag kom hem från skolan så pratade jag lite med familjen sen så gav jag mig ut och sprang en sväng. Riktigt skönt var det. Det kändes verkligen som att det behövdes.
Sen precis när jag kom hem så ringde Emma och vi pratade ett tag. :)
Efter det så satte jag mig ner för att börja plugga.. Och hur gick det? Jo, det slutade som vanligt med att jag hamnade här. Framför datorn. Haha! Inget ovanligt direkt. ;)

Och imorn så tänkte jag att det skulle bli en bra dag.
Men sen så kom jag på att jag ska ju jobba efter skolan.. suck.. Jag hoppas i alla fall att Yasmine kommer också, så att jag slipper sitta där själv, och det är mycket trevligare om man sitter med någon också.

Jag känner att jag inte har så mycket att skriva här idag. Det har ju inte hänt så mycket..
Får se om det händer mer imorn. :)

/
Over and out.

sj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0