7 oktober -2007

Idag har jag vart riktigt duktig. Jag har storstädat hela mitt rum. Jag är ganska stolt över mig själv faktiskt. Det hela tog "bara" tre timmar.. haha! Det var en del att plocka undan och damma. Men nu är det äntligen fint härinne igen. Nu måste jag bara försöka ha det såhär. Så att det inte blir lika stökigt som förut.
Jag får helt enkelt skärpa mig.
Annars idag så har jag inte gjort så mycket. Jag tänkte ge mig ut och springa lite. Men det vart inte av. För mamma tänkte att jag skulle övningsköra lite till Johan för att vi skulle hämta taxfree katalogen. Så jag gick in i duschen istället för att träna.
Och imorn så kommer jag inte hinna träna. För tills på tisdag så har jag inlämningsuppgift, och redovisning i aktekunskapen, sen har jag prov i matte och samhällskunskap, plus att jag har en engelska uppgift som måste vara klar på tisdag. Så jag har en del att göra. Men det är bara det att jag är så dålig på att plugga. Jag orkar liksom inte.
Och på fredag nästa vecka så har jag prov i bokföring. Jag förstår inte varför vi ska ha allt på en och samma gång. I ungefär 4 veckor nu har vi inte haft nästan någe att göra. Och nu har vi nästan för mycket att göra. =/ Det är helt sjukt..
Men på tisdag tänkte jag passa på att träna på Gympozz. Jag och Yasmine ska ändå jobba då. Då får Yasmine sitta själv i en halvtimme bara.
Nästa helg så hoppas jag på att jag ska få träffa Marie igen. Det skulle vara trevligt. :)

Igår så var jag med Emma. :)
Vi gick på stan en stund, och sen hade ju BikBok 70% rabatt på allt! Såklart att vi var tvunga att gå in där och kolla lite. haha!
Sedan så drog vi hem till mig och åt lite kina mat och kollade på film. Så mysigt. :)

Imorn är det skola och plugga som gäller..
Det är mitt liv. Måndag till fredag. Och ibland på helgerna om jag har mycket läxor.
Det ska verkligen bli skönt att slippa skolan en vecka, eller vänta, det blir två hela veckor. :) Helt underbart!

Nej men nu ska jag gå och se om jag kan göra något vettigt. Plugga skulle ju vara lite vettigt.. Om jag orkar..

/
Over and out.

sj.



jag är så nyfiken på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0