5 oktober -2007

Nu börjar det dra ihop sig. Om bara två veckor så kommer jag sitta på flygplanet mot Gran Canaria. Helt underbart! :) Jag kommer ihåg när mamma bokade resan i våras, då var det ett bra tag kvar. Men nu är det bara två veckor. Ynka 14 dagar kvar. Men tyvärr så kommer den tiden inte att gå så fort. Tiden brukar inte gå fort när man väntar på något. Jag får väl helt enkelt inte tänka på det så mycket. Men det kommer bli väldigt svårt nu när det blir kallare och kallare ute.
SMHI har sagt att det här är den sista helgen som det kommer vara varmt. Vadå varmt? Räknar de 11 grader som varmt? Eh.. okej.. ;P Aja, säger de så, så är det väl så.

Idag så slutade jag tidigt igen, som varje fredag. Vilket jag inte har något emot. ;)
Så då skulle jag gå på stan med mormor, men hon hade fått något impulsryck så jag, mormor o morfar drog till västerås istället. :) Men det var roligt det med.
Sen så har jag tillbringat min fredag hemma hos dom. Mysigt. :)

Och imorn så ska jag med Emma på stan. Det ska bli kul att träffa henne igen, har inte sett henne på över en vecka nu. =/ Så det ska bli kul. :) <3
Sen får vi väl se om vi ska till Hampus. Det blir så mycket krångel när något ska hända. =/ Hmm..
Annars så får Emma och jag hitta på något annat. För det finns verkligen mycket att göra i Eskilstuna. ;) INTE! haha!
Det är så mycket att göra i skolan nu med. =/ Och jag har alla läxor o prov tills på samma dag. Men så går det när man ska vara borta en vecka från skolan.. Jag får kanske skylla mig lite själv.


Jag har tänkt på det. Varför sitter jag och skriver en blogg som kanske ingen läser? =/ Egentligen så är ju det helt onödigt. Fast, jag skriver ju inte heller som så vettiga saker. Hmm.. Jag kanske ska fundera om.. Börja skriva om mer intressanta saker så att jag kanske får några läsare.
Men det kan ju vara bra om folk vet vad min blogg heter med. haha!
Jag kanske skulle ta och göra lite reklam för min blogg?

/
Over and out.

sj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0