3 oktober -2007

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att administrationen ska börja. Tiden går väldigt segt.
Men jag slutar om två timmar, det känns rätt så skönt. Men när jag kommer hem så väntar det bara en massa läxor.. =/ Jag måste plugga matte, läsa lite svenska och sedan göra lite aktiekunskap (vilket jag inte orkade göra igår.)
Och jag kunde inte vara med så mycket på idrotten heller.. Jag har haft huvudvärk sen jag vaknade imorse. :( Surt..

Just nu längtar jag väldigt mycket till helgen. Det känns som att timmarna i skolan bara är tidsfördriv. Det känns faktiskt inte som att jag lär mig så mycket de timmar som jag är här. =/ Men något måste jag ju lära mig. Haha!

Nej men nu ska jag nog vara lite mer social, och om ingen vill vara det med mig så får jag väl fortsätta sitta här.. ;P
Skriver senare.



Nu sitter jag här igen.

Egentligen så skulle jag behöva plugga.. Men det är inte så frestande att ta upp böckerna och börja.. =/
Men eftersom jag är ganska bra på att skjuta upp saker, (speciellt läxor ;P) så jag gör nog det imorn. ;P haha!
Jag känner mig lite rastlös.. Jag har lust att gå ut och springa lite. Men jag har ont i huvudet och sen så är det mörkt ute, så jag hoppar nog över det idag. Imorn kanske. :)
Jag får helt enkelt hitta på något annat.. Men vad ska man göra kl 19.40 en onsdagskväll? =/ TRÅKTUNA!

Jag längtar till fredagen. :) Slutar 10.50, då ska jag ner på stan en stund och kolla lite. Och sen efter det så ska jag åka hem till momor & morfar. Underbart. :)
Och imorn så har jag ingen sovmorgon.. :( För nu har jag ju Webdesign.. Och då har mina sovmornar på torsdagarna försvunnit.. Aja, jag överlever nog. ;) haha!

Jag fick en garvattack på bussen idag.
Jag satt i min egen lilla värld och kollade ut genom bussens fönster. Då ser jag i ögonvrån hur det kommer en person på cykel, och han tar i allt vad han har och cyklar om bussen. Och när han passerade mig så vänder han sig mot mig och ler allt vad han kan. Och inte för att vara dum men han var ju inte den vackraste i den här världen. Njae.. Han såg så rolig ut när han cyklade.. ;P haha!
Och vad jag skrattade. ;P hahaha!
Nej men nu ska jag inte vara dum..
Som Amanda sa:
"Vilken bra cykel han hade, en sån vill jag också ha. "
Haha!

Nej, nu får det vara nog.. Jag orkar inte sitta här mer.

/
Over and out.

sj.

Kommentarer
Postat av: e

du glömde lördagen ;) vad ska du göra dåååååååååå ;)

2007-10-03 @ 20:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0