2 oktober -2007

Ännu en dag i skolan.
Dagen började med att vi hade svenska prov. Om språkhistoria. Hmm, det gick väl ganska bra, det kändes som ett G i alla fall. Man får hoppas på det bästa. :)
Och sedan på mattelektionen så fick jag reda på att jag ska få göra matteprovet nästa vecka igen, bara för att jag ska vara borta V 43 när våran lärare hade tänkt sig ha provet. Vi har nyss börjat med ett nytt kapitel, så jag lär få plugga en del hemma den här veckan.. =/ haha! Då ska jag få göra provet i aulan med några från SPEI som har omprov. Spännande ;P haha!
Vi hade även ingen aktiekunskap idag, eller, vi hade ingen. För våran lärare var borta, så vi fick en massa uppgifter som ska vara klara tills nästa vecka. Vi ska redosvisa en sak inför klassen igen. HJÄLP! haha! Men men, det är väl bara att göra de där uppgifterna.

Efter skolan så stannade jag kvar ett tag, för jag trodde att jag skulle orka börja med uppgifterna som vi fick i aktekunskapen, men det orkade jag inte..
Men när jag väl insåg att jag inte orkade det så drog jag ner på stan med Malin. :) Roligt.
Jag träffade Emma på stan med, hon skulle vara duktig och gå och träna lite efter skolan. :) Sötnos! <33
Och sedan så gick Malin och jag till Handelsbanken, för jag skulle fixa ett nytt bankomatkort, för mitt håller på att gå sönder. (väl använt ;P haha!) Men när han fick reda på att jag inte var myndig så fick jag inte beställa något nytt kort.. Ahh! Du får komma tillbaka med dina föräldrar svarade han mig.Men då.. Det är ju mitt konto, det står i mitt namn och jag hade ju legitimation med mig. Men men, jag får väl dra med mig mamma ner på stan någon dag så jag får det där fixat.
Sedan så gick Malin och jag på stan en stund innan jag var tvungen att kila till jobbet.
Där mötte jag Yasmine, som jag hade ringt en miljontrehundrasextioåtta gånger utan något svar. ;P haha!

Ja, det var min dag.
Och imorn har jag sovmorgon, börjar inte fören 10.15 :D Underbart!

På fredag så ska jag ha en riktigt slappardag! Jag slutar 10.50, då ska jag kila hem till mormor &morfar. Det är alltid så mysigt att vara där. Liksom, hemma hos dom finns det inga bekymmer. Ingen kan göra mig illa där.
Och på fredag är det bara 2 veckor kvar innan jag drar till Gran Canaria! Det kan inte bli mycket bättre. :)
 

/
Over and out.

sj.




image1

Ibland förstår jag mig inte på mig själv. Mina känslor leker med mig.. Hela tiden. Inget är riktigt rätt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0