18 oktober -2007

Morgondagens planering ser ut såhär:

1. Skolan
2. Hem
3. Fixa allt  som inte är klart, packning mm.
4. Trippelkolla väskan så att jag inte har glömt något.
5. Precis innan vi ska åka så ska jag springa runt i huset som en galning och se om det är någonting som jag har glömt.
6. Sätter mig i bilen och hoppas på att jag inte har glömt någonting.
7. Jag får ångest när vi rullar ut från uppfarten.
8. Jag skiter i allt som jag har glömt, det går ju att köpa där.


Idag har jag inte gjort så mycket.
Vart i skolan som vanligt. Det var riktigt lugnt idag tycker jag.
Efter skolan så gick jag med Emma en stund på stan. :) JAG KOMMER SAKNA DIG!
MEN JAG KOMMER SÅKLART SAKNA MINA ANDRA VÄNNER MED! <3
När jag kom hem från stan så drog hela familjen till mammas jobbarkompis. För de ska ta hand om våran kanin nu när vi är borta. Och sen så pratade vi och fikade lite. :)
Sedan när vi kom hem så åt vi lite mat.
Och efter maten så började paniken. haha!
Då vart det hetspackning! Men nu är allt nästan packat. Så det känns rätt så bra.

Hmm.. just nu så sitter jag och försöker varva ner lite. Men jag kommer ändå inte att kunna sova inatt. Så vad spelar det för roll? ;P
Och som vanligt så har jag med mig för mycket kläder.. Men hellre för mycket än för lite. Så brukar jag tänka ;P Jag och min syster får dela väska, vi får helt enkelt pressa ner våra kläder, för vi har ju ungefär lika mycket med oss. :O Men det har ordnat sig. ;P

Just nu så är jag väldigt nervös. Jag verkligen hatar att flyga.. Jag vet inte varför, det har alltid vart så.
Men det kan ju bero på att jag är höjdrädd, och inte så lite höjdrädd heller ;P Jag kan ju knappt inte sitta på en häst utan att få svindel! ;P Hur sjukt är inte det?

Nej men nu ska jag kila och kolla om jag har glömt något.
Jag får se om jag hinner skriva en blogg imorn. Annars så kanske jag skriver när vi är utomlands. Vi får se. :)

/
Over and out.

sj.


jag kommer tänka på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0