16 oktober -2007

Vilken lång och tråkig dag!
Om man hade turen att inte ha aktiekunskap och prov efter det så slutade man dagen 12.20. Vilket betydde att alla i klassen förutom Cassie och jag slutade 12.20. Och sen så slutade Cassie klockan 14.00.
Men jag var tvungen att sitta kvar i skolan till klockan 15. Då skulle jag skriva matte prov. Resten av klassen ska skriva provet på tisdag, men då är jag inte hemma. Så  jag hade "turen" att få göra provet innan jag åkte. haha!
Det var en aning pinsamt att komma in i aulan när det bara var SPEI elever där.. Alla kollade konstigt på mig när jag kom in, det var ju ingen som kände igen mig.
Aja, provet gick ganska bra ändå. Det kändes i alla fall som ett G, men betyget får gärna bli högre. haha!

Efter skolan så träffade jag Yasmine och vi gick ner på stan. Vi kollade runt lite på skor och sedan så var det dags att kila till jobbet. TRÅKIGT! Jag funderar på att sluta. Det funkar ju inte, vi får ingen information och vi har inte fått någon lön än. När vi började jobba så fick vi lön väldigt snabbt. Men nu verkar de ha glömt bort det helt.

Det är bara 3 dagar kvar sen så drar jag från Sveriges kyla! :) Me like!
Det ska bli så härligt att komma bort från allt. Bara ligga och lata sig hela dagarna. Jag kommer inte sakna Sverige ett dugg!
Fast jag kommer ju sakna människorna som finns i Sverige, och även en person som inte är i Sverige just nu. :´(
Men det är bara det att jag hatar att flyga.. Det är bland de värsta saker som finns.
Jag förstår inte ens varför jag pinar mig igenom det. =/ Kanske för att jag vet vad som väntar när jag landar.
Men den här gången så ska jag sysselsätta mig väldigt mycket på flyget, så att timmarna kommer gå lite fortare.
Det tar ändå 5 timmar att flyga, efter 2 timmar så börjar man kolla på klockan och undra om man inte är framme snart.
Och jag kan inte sova på planet heller. Varken i en bil eller på en buss heller. Det kan bli väldigt jobbigt.
Men jag ska nog försöka att sova i någon timme eller så. Vi kommer ju fram ganska så sent.

Nu ska jag nog ta och kila. Jag ska läsa boken som vi har i svenska uppgift. Den är så dålig.. Men men, jag måste ju läsa ut den..

/
Over and out.

sj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0