14 oktober -2007

Idag var den en väldigt lung söndag.
Jag gick inte upp fören någon gång efter klockan 11. Men det var väldigt skönt att sova länge.
Efter fukosten så började jag lite smått att ta fram kläder som jag ska ha med mig när vi åker på fredag.
Och redan nu så vet jag att jag har för mycket kläder med mig. haha! Men men, jag har som tur är en hel vecka på mig att bestämma vad jag ska ha med mig.
Dagen gick ganska så fort.
När jag hade ätit så drog jag till Emma en stund på kvällen. :) Det var trevligt, för nu kommer vi ju inte ses på ungefär tre veckor! :´( Snyft! Men jag tror vi klara oss. ;)

Och ja, nu sitter jag här. Som vanligt, det börjar liksom bli en vana.
Hmm.. Jag är inte riktigt på humör att blogga idag. Men jag kände ändå att jag var tvungen att skriva några rader.

/
Over and out.

sj.


vart ska det här leda?

Kommentarer
Postat av: emma

jag kommer skna dig dig dig dig

2007-10-14 @ 20:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0