13 oktober -2007

Jag förstår verkligen inte.
Jag förstår inte hur ens känslor kan göra en så förvirrad.
Ibland är det som att man inte har någon kontroll.
Men det har man ju i och för sig inte. Man kan inte styra allt som händer runt omkring en.
Och det är de okontrollbara känslorna som får en att må dåligt.
Jag skulle gärna kunna kontrollera mina känslor för personer. Men det går inte. De kommer bara upp, sedan så finns de kvar där, inne i kroppen, vare sig man vill det eller inte.
Men jag vill  inte känna någonting, jag vill kunna bestämma över mina känslor, jag vill kunna avgöra vem jag ska tycka om och inte.
Det kanske låter helt sjukt, men då kanske man inte skulle gå omkring och ha en konstig känsla i kroppen hela dagarna.

Nej, nu får jag ge mig!

/
Over and out.

sj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0