12 oktober -2007

Gick i skolan till klockan 10.50 sen så slutade vi. :)
Dagen började med ett prov i bokföring. Jag vet redan nu att det inte gick bra.. För om man gör ett fel så blir allt fel på slutet. Så dagen kunde väl som sagt ha börjat bättre.
Sen så drog jag hem, åt lunch, sen så drog jag ner på stan med mamma.
Efter att jag hade gått en stund på stan med mamma och min syster så gick jag för att möta Therese. :) <3
Vi gick på stan en sväng, men varken Therese eller jag hade lust att gå på stan, eftersom vi inte hade några pengar med oss.. haha! Men vi gick i alla fall i en timme, och sen tog vi bussen hem till mig.
Där åt vi lite och umgicks.
Vi tog klockan 20.15 bussen in till stan igen för att kolla på när Emma, Ewe och deras klass dansade. Ni var så duktiga! <3
Och efter det så drog jag hem och nu sitter jag här, som vanligt när jag inte har något att göra. ;P
Ja, det var väl min dag. :)

Och igår så var vi utan telefon och internet. =/
De håller på att gräva för en grund neranför vårat hus. Och såklart så grävde de av telefonkabeln! Klantigt! Så igår var ungefär 150 hushåll utan telefon. Men vi fick det fixat idag.

Och imorn så kommer Marie till mig! :) Det ska bli så roligt att träffa henne igen. <3

Jag ska även börja packa lite i helgen, jag tar ju så lång tid på mig när det gäller sånt. haha!
Plus att det finns vissa saker som jag måste tvätta som jag vill ha med mig. Fullt upp kommer jag att ha den här helgen och en del av nästa vecka. Men det ska bli så skönt att komma bort.
Om en vecka nu så sitter jag på flygplanet. Med "bara" tre timmar kvar att flyga. Jag får försöka sova ett tag. Men jag har så svårt att sova sittande. Och man kan ju inte direkt fälla ner stolsryggen, för då blir den bakom arg och grinig. Men men, det kan jag ju förstå med. Jag skulle inte heller bli så glad om någon framför mig gjorde så.

Nej nu orkar jag inte skriva mer.

/
Over and out.

sj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0