10 oktober -2007

Sitter på mitt rum och har allmänt tråkigt. Och som vanligt så skulle jag behöva plugga. Men för att kunna göra det så behöver jag min pappas hjälp, och han kommer inte hem fören ungefär 17.30. Så jag har lite tid att fördriva. Och vad passar inte bättre då än att sitta en stund framför datorn. (Vilket jag ADLRIG gör annars. haha.)
Idag är det bokföring som ska pluggas. Har ju prov på fredag.. Usch.. Jag känner på mig redan nu att det inte kommer gå så värst bra. Men jag får helt enkelt hålla tummarna.
Annars så har jag ingen läxa eller något prov mer den här veckan. Det känns rätt skönt. Men jag måste plugga ändå. Med tanke på att jag ska vara borta en hel vecka från skolan, så gäller det att jag jobbar på.

Jag kom och tänka på nu att min underbara sovmorgon på torsdagarna är borta nu. :( För nu börjar jag vanlig tid, klockan 08.30 med lektionen Webbdesign. Men det är faktiskt ganska kul, men jag har hellre sovmorgon..
Och någon sovmorgon vart det verkligen inte för mig idag när jag vaknade av att jag fick sendrag i vaden klockan 05.00 imorse! Helt sjukt! När jag efter 15 minuter hade legat och vänt och vridit mig i smärta så somnade jag om. Men sen när alarmet på mobilen gick igång klockan 06.30 så ville jag verkligen inte gå upp. Det var ju så skönt att ligga och sova.. Men jag lyckades släpa mig upp ur sängen ändå.

Och idag var vi hela 12 stycken på idrotten! Det var ju rekord! :) Och kul hade vi också.

Nu ska jag nog kila och göra något annat än att sitta framför datorn.
Ja, ni läste rätt. ;) Jag ska gå från datorn en stund. haha!

Idag har det vart en irriterade dag. Jag har gått och vart irriterad sen jag gick upp imorse. Men jag har inte låtit det gå ut över någon i alla fall. Det är inte alls kul att vara irriterad, jag har ju inget att vara irriterad över. Nej usch.. Positiva tankar!

/
Over and out.

sj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0