9 november -2007

Jag sitter i skolan och försöker jobba upp mina betyg lite. I alla fall i Information & Layout. Det är bara jag här från min klass, inte så konstigt kanske när vi slutade klockan 10.50.
Men jag vill ju verkligen ha ett högre betyg, så jag jobbar på. Har kommit en bit i alla fall. Men det är så tråkigt.
Jag funderade på att kila ner till stan och strunta i det här. Men vad skulle jag göra på stan? Jag ska inte träffa Emma förren 14.30. Då kan jag lika gärna sitta här och jobba lite. Då har jag ju i alla fall något att göra. För gå på stan själv kan vara skönt ibland, men idag är det ingen sån dag! ;P

Hmm.. Jag har funderat lite.
Om någon skulle fråga mig hur jag mådde, alltså hur jag verkligen mådde. Inte att jag typ om jag var förkyld eller något sånt. Utan verkligen fråga hur jag mådde.
Då vet jag ärligt talat inte vad jag skulle svara. Jag skulle nog svara jag vet inte. Men det är väl inget bra svar?
Men jag vet ärligt inte hur jag mår. Allt går upp och ner hela tiden. =/ Det är så jobbigt.
Och jag vet heller inte vad jag ska göra åt det. Ska jag bara sitta här och låtsas som att allt är bra? Eller ska alla få reda på vad jag egenligen känner? Men vad spelar det för roll. Vem skulle förstå?
Jag hatar verkligen hösten!
Den gör en så deppig. Jag vill ha sooool! Och lite ljus liksom. Nu börjar ju solen gå ner redan vid klockan 15.
Jag vill inte ha det så.

Men nu måste jag nog ta och jobba vidare. Så att jag blir klar med det här.
Skriver senare.



Nu har det snöat för fullt i nästa 5 timmar. Och det gör det fortfarande. Snön ligger faktiskt kvar på marken, så det r alldeles vit. Det är så fint. :) Hellre snö än regn.
Jag längtar så mycket till julen när snön kommer. Det är så mysigt med jul. Om man bortser från allt som måste göras dagarna innan jul, med paketköp och all mat som ska lagas. ;P
Men det blir alltid lika mysigt. Det är på julafton som man glömmer bort all den där stressen. Det är nog därför vi gör om det, år efter år. Det är ingen som kommer ihåg hur  jobbigt det var året innan.

Nu ska jag nog kila och värma lite chocklad. Så gott. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0