8 november -2007

Idag har jag vart väldigt irriterad. Och jag vet inte riktigt varför. Jag har vart lättretlig och haft kort stubin.  =/
Men de senaste dagarna har vart väldigt förvirrande. Jag mår inte riktigt bra just nu.

I något inlägg tidigare i min blogg så skrev jag ju att jag var nöjd med mitt liv och att allt kändes bra just nu.
Jag tror att jag även skrev att det aldrig hade känts så bra förut som det gjorde då.
Men så är det inte nu.
Nu verkar allt bara gå neråt. Men men, det kan ju inte alltid vara på topp jämt.
Men det är så jobbigt.
Jobbigt att inte veta. Att bara få gå och vänta på svar. Snart orkar jag inte. Jag mår inte bra av det.
Men tyvärr så kan jag inget mer göra än att gå och vänta på svar. Fast jag vet redan vad svaret är. Tyvärr.

Idag så var jag på stan med Sandra, Martin och Martin efter skolan.
Och senare så åkte de hem och jag mötte Therese på stan. :)
Vi kilade och åt lite innan vi skulle kila till Eskil och kolla på teater. Alla var så duktiga!
Annars så har jag inte gjort så mycket mer. Jag kom inte hem fören klockan nio ungefär.

Imorn så är det äntligen fredag igen.
En hel vecka sen vi kom hem redan imorn. Helt otroligt att tiden kan gå så fort ibland.
Imorn så ska jag träffa Emma en stund efter att hon har slutat. :) <3

/
over and out.

sj.


ahhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0