7 november -2007

Idag när jag vaknade och tittade ut så snöade det! :)
Det var så mysigt när stora snöflingor föll utanför fönstret.
Men tyvärr så övergick det stora snöflingorna till snö blandat regn. =/ Så det vart mest slask av det hela.

Idag har det vart en lugn dag i skolan. Och dagen gick förvånadsvärt fort med. Men det är bara bra, det värsta som finns är när dagarna går seeegt.
Jag hade även utvecklingssamtal idag. Det gick faktiskt bra. Några VG hade jag med. :) GREAT!

Och imorn så ska jag träffa Therese på stan efter skolan. Sen så ska väl vi traska runt  lite och titta. Och senare så ska vi kila till Eskil och kolla på när Emma spelar teater. :) <3

Idag fyller även min mormor år och sen har hon namnsag. Grattis mormor på födelsedagen och på namnsdagen! <3


/
Over and out.

sj.


förvirrad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0