5 november -2007

Första skoldagen på två veckor. Det kändes faktiskt ganska bra att vara tillbaka igen. :)
Har faktiskt saknat vissa personer.
Och jag låg inte så mycket efter i skolan som jag trodde att jag skulle göra, det kändes skönt. Så slipper jag plugga så mycket hemma nu.
Jag gick hem tidigare från skolan idag. Hade ont i huvudet.. Det beror nog på min förkylning.. Jag får ju ingen luft. =/ Jag är rädd att jag kommer att få stå ut med den här förkylningen hela vintern. Som vanligt, suck..

Men nu så måste jag gå och läsa ut min svenska bok, jag har inte gjort det än. Och det ska vara klart tills imorn. Visst, för det kommer jag ju hinna. Hmm.. Det löser sig på något sätt.

/
over and out.

sj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0