3 november -2007

Igår kväll klockan 14.40 så landade vi på Norrköpings flygplats efter två helt underbara veckor på Gran Canaria. :)
Det var soligt och varmt varenda dag. Helt underbart. 35 grader i skuggan och 25 grader i vattnet, jag trivdes.

Fast det var rätt så krångligt att komma iväg.
Planet skulle lyfta från Norrköping klockan 20.35 den 19/10. Men det var försenat, så vi kom inte iväg fören 21.40 ungefär.. Det var tråkigt att sitta och vänta ytterligare en timme. 
Vi kom fram till hotellet vid 04.30 på lördagsmorgonen. Då var det bara att ta någonting att äta och sen gå och lägga sig. När jag lyckades somna så hade klockan redan hunnit bli 05.30. Jag hade alltså vart vaken i ungefär 23,5 timme..  För på planet kunde jag inte sova. =/

Men de där två veckorna var helt oslagbara. :) Jag längtar redan tillbaka.
Här går inte temperaturen över 10 grader.. Känns lite tungt. Men man vänjer sig. haha! ;P



image3

19/10-2/11. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0