28 november -2007

Det är så mysigt med vintern! Helt kritvitt ute och snön glittrar. Men kylan skulle man ju kunna vara utan..
Jag kom och tänka på att det snart redan är december, redan på lördag faktiskt, helt sjukt vad tiden går fort ibland.
Det är ju snart redan en månad sedan jag kom hem från utlandet, jag vill så gärna tillbaka. Men jag får hålla tummarna på att vi åker nästa år igen, inte för att det är så troligt kanske, men jag kan alltid hoppas.

Idag hade vi beep-test på idrotten, eller hur det stavas.
Man ska spring en sträcka som är ungefär 20 meter. Då ska man springa fram och tillbaka medans ett band spelar upp toner. När man hör ett ljud så ska man spring över till andra sidan osv. Ju fler nivåer man klara dessto fortare måste man springa.
Jag klarade mig till nivå 4.. Lite pinsamt med tanke på att jag kom till nivå 10 i 9an.. Men jag kunde inte andas. Det blev helt stopp i halsen så jag kunde inte fortsätta heller. =/ Tråkigt.
Jag tror jag måste träna upp min kondition lite.
Men det känns som att jag håller på att bli sjuk. Inte bra.. Jag vill inte vara sjuk, det är så tråkigt. Plus att man missar en massa saker i skolan om man måste vara hemma. Nej, jag vill inte bli sjuk, så jag ska ta det lugnt med tränandet ett tag nu.

Snart är det äntligen helg igen! :D Jag längtar!


/

sj. ♥


image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0