27 november -2007

Jag satt och funderade lite idag.
På livet i största allmänhet. Och jag fick faktiskt lite ångest..
Jag menar, vi har 1,5 år kvar i gymnasiet. Det är inte så lång tid kvar innan vi har klarat av skolan. Om man nu inte vill plugga vidare, vilket man nästan måste göra för att få något jobb idag.
Och jag vill plugga vidare. Och det var där ångesten kom..
Jag har ingen aning om vad jag vill göra. Jag vet inte vad jag nu vill studera till? Vad vill jag liksom bli, vad vill jag jobba med? HJÄLP! 
Jag har bestämt mig för att jobba i ett år minst innan jag börjar pluggar igen. Annars så lär jag inte orka plugga vidare överhuvudtaget.. 
Hmm.. Jag är bara så förvirrad. Det känns inte som att jag har någon kontroll över mitt liv just nu.
=/


Jag måste bara skriva att Cassie och jag klarade aktiekunskapsprovet! :D
Ingen av oss trodde att vi hade klarat det, vad vi blev förvånade när vi fick reda på resultatet!


/

sj.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0