26 november -2007

Ännu en måndag är snart över.
Den här dagen gick väldigt segt.. Tråkigt. Men men, jag överlevde ju dagen i alla fall. :)
Det är ungefär tre veckor kvar till jullovet, och jag längtar ihjäl mig! Jag längtar efter långa sovmornar och bara ta det lugnt hela dagarna. Det kommer bli så härligt.

Och igår så slog vintern till igen.
Men lite mysigt är det med. Men det tråkiga är att det blir så halt på vägen, man får ju gå jätte försiktigt så att man inte halkar.
Det känns lite typiskt att vintern skulle slå till igen nu när jag ska övningsköra på fredag. Det hade kunnat vänta i en vecka till.. Men det kommer nog gå bra ändå. Hoppas jag i alla fall. Håll tummarna för mig! ;)

När jag kom hem idag så hade mamma bakat lussebullar! :)
Det var så gott! Det är nog det godaste som finns till julen. Jag är inte så förtjust i pepparkakor och sånt.

Mamma och jag satt och diskuterade igår hur mycket det skulle kosta att fira jul och nyår utomlands.
Vi kom fram till att det inte skulle ha vart så mycket dyrare än vad det var när vi åkte i höstas. =/
Åh! Jag hade ju hellre åkt nu i så fall,  över jul och nyår. Då skulle vi åkt den 19/12 och kommit hem den 2/1. Det skulle nog vart en upplevelse. :)
Hmm.. Jag hoppas att vi åker utomlands över jul och nyår nästa år, det skulle vara så kul. :)

Nej, nu måste jag verkligen ta tag i min aktiekunskapsläxa.. Men jag känner mig inte så motiverad till att plugga. Jag är så trött.. Och sen hjälper det ju inte med att jag har svårt att sova på nätterna. =/ Jag kan inte somna och sen så vaknar jag flera gånger mitt i nätterna. =( Det är bara jobbigt.


/

sj. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0