24 november -2007. En månad kvar..

Idag är det exakt en månad kvar till julafton, och jag längtar.
Igår så kom även vintern tillbaka igen. Det är ganska mysigt med snö ute, men det är inte så kul när det är såhär kallt. Brr.. Men det lär ju bli kallare. Nu är det "bara" minus 5 grader ute. Det kommer ju bli minst 10 minus grader i vinter, om inte mer.
Men jag ska inte klaga på kylan heller. Det mysigaste som finns är när man har vart ute och gått en långpromenad i kylan och kommer hem, man tänder en brasa och lite ljus och dricker varm choklad. Det är så mysigt.

Idag så var jag nere på stan med Johan en stund. Och det var en massa folk! Som att de hade hets för att det "bara" är en månad kvar till jul.
Jag är helt fattig just nu, men jag hittade mycket fina saker. Men det får vänta, jag måste även spara de pengar jag kommer att få nu med. Så att jag har råd att köpa lite julklappar.
Och nu så sitter jag och väntar på att Johan ska komma hem till mig. Han är hos Hampus, jag tror inte att han kommer komma till mig fören klockan åtta eller något sånt.

Imorn är det träna som gäller. Och senare på dagen så ska jag hem till Emma en stund.:)

Nu ska jag nog kila och plocka lite på mitt rum. Som vanligt så ligger det kläder överallt. Haha!

/

sj. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0