23 november -2007

Vilken härlig dag!
Slutade 10.10 idag, helt underbart! :)
Så jag och Yasmine kilade hem till hennes kille i regnvädret efter skolan för att hon skulle hämta ett par byxor. Det var trevligt att jag fick träffa honom.
Och sen så kom jag på att jag hade glömt mobilen i skolan, så typiskt, så det var bara att traska tillbaka till skolan och hämta den. Men som tur var så hade vid paraplyer, annars hade vi vart dyngsura.
Sen så drog vi ner till stan och gick en stund innan vi kilade iväg och solade. Det var så varmt och skönt, jag höll nästa på att somna några gånger där jag låg. 
När vi hade solat klart så hade regnet övergått i snöblandat regn. Det var lite trist, men nu snöar det verkligen. Skit mysigt. :)

När jag kom hem så duschade jag lite, och ja, nu sitter jag här ingen.
Jag kände att jag ville skriv av mig lite. Haha! Det kan behövas ibland. :)

Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på musik, sen så ska jag ringa min favorit tjej! :) <3 Men jag vet bara inte när hon slutar. Jag får chansa lite senare.




Mamma och syster har bakat pepparkakor, det luktar i hela huset.
Vilken julstämning det vart. Att det är snö ute gör att det blir ännu mer stämning.
Jag längtar till julen.
Det är så mysigt.


/

sj. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0