22 november -2007

Igår satt jag faktiskt och tittade på när Sverige spelade mot Lettland. Jag vart själv lite förvånad, men jag tyckte att det var spännande.
Men jag förstår verkligen inte mig på de svenska tidningarna. De skriver redan dagen efter att vi kommer ta hem EM-guldet, men det är lite väl att överdriva. Vi har ju nyss kommit med i EM. Kan vi inte ta en sak i taget?

Idag så var det mässa i skolan som gällde. Nyköping kom till Rekarne och vi handlade lite av varandra och så. Men det var bara fyra företag som var med på mässan. =/ Vi hade ju hoppats på fler. Men men, det gick ju bra ändå. Men det var inte så kul.. Jag gick mest runt och kollade. Men det var ju bättre än att ha en vanlig skoldag, så jag ska inte klaga så mycket på det.

Nu ikväll så har jag inte gjort så mycket. Mest suttit framför datorn, jag har även läst lite teori. :) Så jag har fått lite gjort i alla fall.
Imorn är det äntligen helg! Det ska bli så skönt att få sova ut lite. Jag är ständigt trött nu för tiden. Och jag vet inte vad jag ska göra åt det heller. Jag har provat att gå och lägga mig tidigare, men det slutade bara med att jag låg vaken till tolv. =/ Jag vill bara gå och lägga mig tidigt, somna och sen vakna på morgonen utvilad och pigg. Men aldrig, det blir aldrig så.

/

sj. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0