16-17 november -2007

Igår så var jag ledig. :)
Så jag hade  lite sovmorgon sen så plockade jag undan lite kläder som låg slängda över hela golvet.
Efter det så tog jag tre bussen in till stan för att träffa Emma.
Visst tycker vi om fjortisar som tar upp rummet i ungefär 1,5 timme? ;) haha! Jag fick vänta på Emma lite längre än vad jag hade trott.
Sen så gick vi på stan en stund.
Väl hemma hos Emma så satte  vi oss vid datorn en stund. Och efter vi hade ätit och sånt så kilade vi till Ewe en stund. Marre och Sandra var där med. :) Vi såg på Idol och Fredag hela veckan.
Det var mysigt. :) <3
Och sen så drog jag och Emma hem till henne igen.
Vi låg och pratade en stund innan vi skulle sova, men som vanligt så orkade ingen av oss prata så länge, så tillslut så somnade vi. haha!

På morgonen sen så var jag tvungen att gå upp 09.30 för att jag skulle hinna med 10.45 bussen in till stan. För jag skulle ta tåget till Marie idag som gick 11.52.
När jag väl var framme i Västerås så kom inte Marie. :O Jag fick ringa henne och fråga vart hon var.
Hon sa att det var hennes syster som hade vart seg. Jo visst du Marie, du ville ta lite extra sovmorgon. ;) haha!
Nej jag skojade bara.
Vi gick runt på stan och hade det trevligt. Det var längsen vi sågs.
Nästa gång så kommer Marie till mig. :)


/

sj. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0