15 november -2007. Öppet hus!

Sitter i skolan.
Det är öppet hus nu ikväll och vi ska sitta här och jobba på som vanligt. Så att alla som kommer förbi kan se vad vi gör och sådana saker.
Men det är bara det att det är knappt ingen som kommer in på det här programmet. Så vi sitter här lite i onödan.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Jag kanske skriver mer när jag kommer hem.
Nu ska jag väl sätta igång och jobba med någonting, så att alla gäster ser hur flitig jag är! ;P haha!


Äntligen hemma.
Vid halv åtta så gav de flesta i min klass upp i alla fall. Så nu sitter jag här igen. Jag skulle duscha, men som vanligt när jag ska göra det, så är duschen upptagen.
Imorn är jag ledig. Så skönt! Jag ska ha sovmorgon, det ska bli så härligt.

Imorn så ska jag städa mitt rum, jag måste plocka undan, damma och damsuga. Det lär ta ett tag.
Sen så ska jag ta tre bussen in till stan och möta Emma. Sen så ska jag hem till henne, vi ska ha myskväll! :)
Och sen på lördag vid tolv taget så åker jag till västerås igen för att träffa Marie igen. :)
Så ser min helg ut, sen så ska jag träna och ta det lugnt på söndag.
Det var min helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0