14 november -2007

Ännu en onsdag i skolan.
9:orna var på besök idag på förmiddagen. Det märktes, det var verkligen folk överallt. Och man såg verkligen vilka det var som var 9:or. Haha! De gick runt och såg allmänt förvirrade ut. Det gjorde vi nog med när vi började. Men det var lite kul att se.
Vi skulle kunnat ha haft sovmorgon imorse också! =/ Så surt. För läraren som vi skulle ha på den första lektionen skulle tydligen ha 9:orna som kom, men han hade helt enkelt glömt att berätta det för oss. =/
Aja. Jag, Yasmine och Renas drog till Nyfors. För att gå en sväng och fördriva tiden. Det funkade faktiskt ganska bra, för när vi kom tillbaka så var det "bara" 30 min kvar innan vi började våran nästa lektion, istället för 60 min. ;P

Idag på klassrådet så diskuterade vi om vi skulle ha hit utbytesstudenter. Det kan nog vara roligt, och sen när de har vart här så ska vi åka till dom. Det skulle vara hur kul som helst. Jag hoppas att det kommer bli så. :)

Imorn är det en vanlig skoldag, i alla fall på dagen.
Men sen så måste vi tillbaka till skolan 17.30.. Det är öppet hus. Men det kan vara roligt det med. Lite annorlunda.
Det är inte så jobbigt heller, vi ska ju bara sitta och jobba som vanligt.
Imorn måste jag även ner till Bil & Mc igen. Ska betala teorilektionerna.

Pappa och jag var nere idag och köpte varsit gymkort. Så nu ska jag börja träna på riktigt. Nu måste det verkligen bli ordning på det här.
Det är ju bra att sysselsätta sig med. Så att jag får tänka på något annat.

Ikväll är det plugga som gäller.
Måste göra lite aktiekunskap. Vi har en uppgift till nästa tisdag, och jag vet att om jag inte börjar med den idag, så kommer jag aldrig att få den gjord.
Lika bra att sätta igång.


Kommentarer
Postat av: Lina

Akta så jag inte komma i natt med min neger kuk och knullar dig ;D HAHHA varför nämnde du inte mig i din blogg? att du blev så rädd så du nästan kissade på dig MOHAHHAHAHAHAHHAHAHA PIIIIP I ÖRAT :d

2007-11-14 @ 22:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0