13 november -2007

Dagen började med att jag höll på att halka några gånger när jag skulle gå till bussen, det var isgata hela vägen. Så det tog lite längre tid än vad jag trodde att gå. Haha! ;P
Så imorn går jag nog tidigare till bussen.

Annars så har det vart en vanlig skoldag. Där hände det inget speciellt där.
Eller jo, men speciellt var det inte. Jag hade akitekunskapsprov. =/
Men läraren är ju helt konstig! Om man svarade rätt på en fråga så fick man 1 p. Det är ju helt okej. Och om man inte svarade alls så fick man 0 p. Och det är ju okej det med.
Men om man typ gissade på en fråga, och sen fick fel, då fick man -0.25 p. Då fick man minuspoäng! =/
Jag förstår inte det där riktigt.
Så provet gick inte alls bra för mig. Suck.. Det är väl omprov som gäller.

Jag var även till Bil & MC idag och skrev in mig på körskolan. Så på tisdag nästa vecka så ska jag ha min första teorilektion! Spännande!
Det känns som att man har kommit en bit på vägen. Haha! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0