11 november -2007 - Farsdag!

Det har vart en väldigt lugn söndag. 
Imorse så hjälpte mamma mig att färga håret. Och efter det så satte jag mig och pluggade lite. Jag har även plockat undan lite på mitt rum.

Och ja, nu sitter jag här. Som vanligt. Datorn har blivit en del av min vardag, kanske för att jag sitter vid en varje dag i skolan.
När ska man tröttna på att göra det egentligen? Det finns ju inte så mycket att göra vid datorn egenligen. Eller jo, det finns säkert en hel del. Men inget som jag dirket kommer på.

Igår var det också en lugn dag. Hela helgen har vart lugn om man säger så.
Igår så åkte hela familjen till Tuna Park. Jag och pappa hittade var sitt par jeans. Väldigt bra, jag behövde ett par nya. Och sen på eftermiddagen så åkte vi till mormor & morfar eftersom mormor hade fyllt år. :) Vi åt god mat, åt tårta och umgicks. Mysigt. :)

Jag har tyvärr inget mer roligt att berätta.
Hmm..
Jag satt och funderade idag när jag pluggade, vad jag egenligen vill göra. Med mitt liv och allt.
Och jag har kommit fram till att jag inte tänker stanna kvar i Sverige efter jag har gått ut skolan.
Så jag får ta och skaffa mig ett jobba och spara ihop mina pengar. Vem vet, om jag har tur så kanske jag till och med kan ha flyttat från Sverige innan jag fyller 20. Jag har det som ett mål.
Men det kanske inte kommer att gå så snabbt att flytta. Nja, det kommer nog ta lite längre tid.
Men jag vet bara inte vart jag vill.
Men jag vill till något varmare land i alla fall. Så jag drar nog söder ut.
Australien är  lockande. Aja, något varmt land lär det bli i alla fall, det vet jag redan nu.
För jag är så trött på det här landet. Kallt och ruggigt. Inte ens somrarna är varma längre. Brr.. Okej, det är mysigt med snö. Men måste det verkligen vara såhär kallt? Och hösten gör mig bara depprimerad.
Nej, utlandet blir det.
Helt klart.

Men nu måste jag kila och plugga.
Har aktiekunskapsprov på tisdag. Suck.. =/ Det är bara till att plugga.

/
Over and out.

sj.


Kommentarer
Postat av: emma

jag föjer med! ;D

2007-11-11 @ 18:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0