Sammanfattning av 2007


gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, klart jag har. :)

höll du några av dina nyårslöften?

hmm.. njae, i början i alla fall. haha!

blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej.

dog någon som stod dig nära?
Nej. :)

vilka länder besökte du?
Sverige såklart och Gran Canaria.

vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
19/10-2/11

största misstaget?
Hmm...

har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har jag vart, men inte skadat mig som tur är.

bästa köpet?
Haha, ingen aning.

vad spenderade du mest pengar på?

Mat och kläder.

gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, flera saker.

vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
timbaland - aplogize

var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag har vart gladare det här året än det förra.

vad önskar du att du gjort mindre?

ehum.. klagat skulle jag tro.

hur tillbringade du julen?
hos mormor & morfar med familjen och morbror. :)

har du varit kär i år?
Japp..

hur många one night stands?
Inga.

favoritprogram på TV?
Cityakuten, Two and a half men, med mera.

hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.

bästa boken du läste i år?
hmm.. jag har bara läst en. Och den var inte bra.

finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ehum.. inget jag tänker berätta här.
lite snö nu till jul skulle väl vart roligt.

vad fick dig att må bra?
MIn familj och mina vänner.

vem saknade du?
Gamelmormor.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0